Garantie Voorwaarden

Hoe Maak Ik Een Garantie Claim

Lees eerst de garantie voorwaarden om te controleren of u in aanmerking komt

Print het garantieformulier en vul deze volgens de voorwaarden volledig in en stuur het op met het aangekochte Proof Eyewear product. Wij adviseren om het Product op te sturen met een Track & Trace systeem ( bijv. UPS, TNT ) Wij zijn niet aansprakelijk voor verloren of beschadigde pakketten. De verzonden pakketten die u verstuurd is een overeenkomst tussen u en de transporteur en eventuele geschillen dient u met hen op te lossen en Proof Eyewear kan hier niet aansprakelijk boor worden gehouden. Voor meer informatie kunt u een mail sturen naar info@iwantproof.nl

Op het moment dat we het pakket hebben ontvangen dient u rekening te houden met een verwerkingstijd van maximaal 5 werkdagen.

Voor vragen over het garantie beleid van Proof Eyewear kunt u contact opnemen via info@iwantproof.nl

Garantieclaim Document  (click om het garantieclaim document te downloaden)

Proof Eyewear Garantie Voorwaarden:

Wij bieden u 2 jaar garantie na aankoop datum, op eventuele fabricagefouten of afwijkingen die op kunnen treden in de materialen of vakmanschap van uw Proof Eyewear product. Proof Eyewear is de enige partij die kan beslissen of een garantieclaim aan de voorwaarden zoals beschreven voldoet. Andere artikelen dan Eyewear artikelen vallen buiten deze voorwaarden

Proof Eyewear neemt alleen garantieclaims van producten in behandeling die zijn aangeschaft in onze online store (www.iwantproof.nl) of via een erkende Proof Dealer gevestigd in Nederland. Heeft u een product via een erkende Proof Eyewear dealer in Nederland aangeschaft dient u zich bij deze dealer te melden. Vragen over erkende dealers kunt u middels E-mail stellen via info@iwantproof.nl

De garantieduur is maximaal 2 jaar vanaf aankoopdatum. De garantie omvat alle onderdelen van uw Proof Eyewear product met uitzondering van glazen en is van toepassing op alle soorten fabricagefouten of andere defecten, Krassen in glazen als gevolg van gebruik vallen niet onder deze garantie. Uitgesloten van garantie zijn de volgende omstandigheden : als een Product gestolen, verloren, verbrijzeld, gebroken, gevallen of op gezeten is of beschadigd door overmatige kracht veroorzaakt door gebruiker of andere invloeden van buitenaf of andere schade veroorzaakt door gebruik anders dan waar het product voor gefabriceerd is. Proof Eyewear behoudt zich het recht voor om onherstelbare monturen die niet onder de garantie zijn verzonden, niet terug te sturen. Als een montuur niet aan de garantie voorwaarden voldoet en toch wordt ontvangen door Proof Eyewear zal Proof Eyewaer naar eigen inzicht de beslissing nemen of het product voldoet aan de gestelde garantie voorwaarden of voorwaarden van het recycle programma en of de klant in aanmerking komt voor een kortingscode.

De 2 jaar garantie is ook van toepassing op monturen die gefabriceerd zijn voor glazen op sterkte maar de glazen op sterkte zijn uitgesloten van deze 2 jaar garantie. Wij verzoeken u om geen monturen waarin de glazen op sterkte nog inzitten retour te sturen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele glazen op sterkte die door Proof Eyewear worden ontvangen.

Bij schending van de schriftelijke of impliciete garantie van het product is de consument beperkt tot vergoeding van de eventuele schade aan het product of een gelijkwaardige vervanging of identieke alternatief gekozen door Proof Eyewear. Proof Eyewear is niet aansprakelijk voor eventuele andere schade zoals speciale, incidentele of gevolgschade die voortvloeit uit het gebruik van een van onze producten.

Nadat wij uw pakket hebben ontvangen, hebben wij  5 werkdagen nodig om uw geretourneerde product te verwerken.

Voor eventuele vragen over het ontvangen van restitutie op Proof Eyewear producten kunt u contact opnemen door een E-mail te sturen naar info@iwantproof.nl

Opmerking: Producten die zijn aangeschaft bij een erkende dealer dienen geretourneerd te worden naar de plaats van aankoop.